- Gratis Wifi te gebruiken voor u en uw bezoek
- Glasvezelaansluiting
- Vergaderzaal vrij te gebruiken
- Ruime parkeergelegenheid rondom het gebouw
- Receptie met ontvangsthal
- Sanitaire voorzieningen voor man/vrouw centraal in het gebouw
- Het alarm is per ruimte apart te schakelen via de app of de centrale schakelkast
- Voor u als huurder in ons bedrijvencentrum is uw kantoor 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk
Receptie en algemene ruimten
De algemene ruimten bestaat uit een centrale ingang, 2 vergaderruimten, een pantry en een heren- en damestoiletten. De receptie is open tijdens kantooruren (09.00 en 17.00 uur) en binnenkomende post wordt in de huurderspostbussen gedaan. Er is een algemene wifi aansluiting te gebruiken door huurders en bezoekers.
Afval
Het afval wordt gescheiden ingezameld; papier, restafval en archiefpapier.
Schoonmaken algemene ruimten
De algemene ruimten en ramen (binnen- en buitenzijde) worden periodiek schoongemaakt.
Schoonmaken eigen units
De gehuurde unit dient door u zelf schoongehouden te worden. Dit kan ook door ons verzorgd worden tegen een maandelijkse vergoeding