FACILITEITEN

 

  • Gratis Wifi te gebruiken voor u en uw bezoek
  • Glasvezelaansluiting
  • Vergaderzaal vrij te gebruiken
  • Ruime parkeergelegenheid rondom het gebouw
  • Receptie met ontvangsthal
  • Sanitaire voorzieningen voor man/vrouw centraal in het gebouw
  • Het alarm is per ruimte apart te schakelen via de app of de centrale schakelkast
  • Voor u als huurder in ons bedrijvencentrum is uw kantoor 24 uur per dag, 7 dagen per week toegankelijk

 

Receptie en algemene ruimten

De algemene ruimten bestaat uit een centrale ingang, 2 vergaderruimten, een pantry en een heren- en damestoiletten. De receptie is open tijdens kantooruren (09.00 en 17.00 uur) en binnenkomende post wordt in de huurderspostbussen gedaan. Er is een algemene wifi aansluiting te gebruiken door huurders en bezoekers.

 

Afval

Het afval wordt gescheiden ingezameld; papier, restafval en archiefpapier.

 

Schoonmaken algemene ruimten

De algemene ruimten en ramen (binnen- en buitenzijde) worden periodiek schoongemaakt.

 

Schoonmaken eigen units

De gehuurde unit dient door u zelf schoongehouden te worden. Dit kan ook door ons verzorgd worden tegen een maandelijkse vergoeding